Afsluttede evalueringer og vidensopsamlinger

Se en liste herunder over, afsluttede evalueringer
og vidensopsamlinger


Collaborate and Proactive Solutions på Vejgaard Østre Skole

Forfattere: Fisker, T. B. & Lagermann, L. C.
Udgivet: 2017
Evalueringsrapport

Download rapporten her: Ebog – CPS på Vejgaard Østre skole – 2017


Man skal jo ikke spilde børns tid

Evaluering af projektet “Tidlig forebyggende indsats i Valby”
Forfattere: Fisker, T. B. & Rasch, R. F.
Andre: Beyer J., Kaufmanas C. H. & Kragh J.
Udgivet: 2012
Evalueringsrapport, Frejaskolen

Download rapporten her


Ro og klasseledelse i folkeskolen

Rapport fra ekspertgruppe om ro og klasseledelse
Forfattere: Søndergaard, D. M., Plaugborg, H., Szulevicz, T., Fisker, T. B., Mørup, T., Tetzlaff-Petersen, L., Hagensen, M. W., Hansen, A. V., Øgendal, G., Pedersen, H. S., Werborg, P.
Udgivet: 2014
Undervisningsministeriet, København

Download rapporten her


Mere viden om diagnoser

Forfattere: Fisker, T. B.
Udgivet: 2012
Forskningsrapport, BUPL

Download rapporten her


Småbørn i interaktion

En undersøgelse af socialt udviklingspotentiale og muligheder for interaktion for småbørn med autisme i forskellige pædagogiske og organisatoriske miljøer.
Forfattere: Fisker, T. B.
Udgivet: 2010
Ph.d. afhandling, Danmark Pædagogiske Universitetskole
Århus Universitet

Download afhandlingen her


ETIBA

En forskningsbaseret evaluering af rehabiliterings- og træningsindsatsen for børn med autisme, herunder evaluering af behandlingsmetoden ABA (Applied Behavior Analysis)
Forfattere: Høgsbro, K. & Fisker T. B.
Udgivet: 2007
Marselisborgcentret, Århus

Download rapporten her